Onze geschiedenis
Atlas For Men is Europees leider in outdoor lifestyle kleding en accessoires. Uitsluitend via verkoop op afstand (e-commerce en papieren catalogi), bieden wij onze producten aan met een authentieke stijl die bewegingsvrijheid, comfort en duurzaamheid combineren.
Laten wij u ons verhaal vertellen...
Atlas For Men is in september 1999 onder de Editions Atlas Group opgericht door Marc Delamarre, nu voorzitter en CEO van het bedrijf.
Vanaf het begin was zijn wens duidelijk: een productaanbod creëren dat beantwoordt aan duidelijke behoeften, en waar de fundamentele waarden betrouwbaarheid, servicegerichtheid en kwaliteit centraal staan in de activiteiten van het bedrijf. Vanaf dat moment zijn we aan de slag gegaan met het ontwerpen van comfortabele en praktische kleding, het samenstellen van originele en authentieke collecties met outfits die op elkaar zijn afgestemd, het aanbieden van grote maten en het werken aan een hechte relatie met onze klanten.
Al snel leidde de groei van Atlas For Men in Frankrijk ons naar de volgende stap: het ontdekken van nieuwe mogelijkheden over de grens. In 2005 lanceerden we voor het eerst onze activiteiten in België. Duitsland volgde in 2008, Zwitserland in 2010, Oostenrijk in 2011, Rusland in 2012, Nederland in 2013, Polen in 2015, Tsjechië in 2016, Slowakije in 2017, het Verenigd Koninkrijk in 2018 en Hongarije in 2019. In 15 jaar heeft Atlas For Men zijn activiteiten uitgebreid naar een groot deel van Europa, en daarom hebben we in 2020 alle moed bij elkaar verzameld en zijn we de Atlantische Oceaan overgestoken naar Canada om onze horizon verder te verbreden. Dankzij het succes in Canada, zij onze activiteiten in 2021 uitgebreid naar de Verenigde Staten.
Atlas For Men vandaag:
150 medewerkers die voor u klaarstaan
Actief in 12 Europese landen, Canada en de Verenigde Staten
2,9 miljoen trouwe ontdekkingsreizigers in onze community
Maakt u nog geen deel uit van het universum van Atlas For Men? Sluit u dan nu aan bij onze community op Facebook